Szállítással-fizetéssel kapcsolatos kérdések

Mennyibe kerül a szállítás?

  • utánvéttel 2450.-,
  • előre utalással 1450.-
  • Kivételt képeznek a bútorok, fajátékok, nagysúlyú ajándéktárgyak – ezek esetében, a kért darabszám függvényében, az eltérő szállítási költségről e-mailben előzetesen tájékoztatjuk.

Hol vehetem át a megrendelésem?

  • Személyes átvétel választása esetén – 5900 Orosháza, Táncsics M. u. 24, előtte telefonos egyeztetés szükséges: 30/207-1322
  • Utánvétes szállítás esetén, GLS futárszolgálat házhoz szállítja megrendelését – A futárszolgálat e-mailen értesítést küld a csomag kiszállításának időpontjáról, az ügyfélszolgálat elérhetőségéről, nyomkövetés linkjéről, a csomag fizetendő összegéről, a futár telefonszámáról. Futárszolgálat kézbesítése 8-17 óra közt várható, melyről a GLS küld egy értesítést a kiszállítás reggelén. Meghiúsult átvételnél a futár elhelyez a postaládádba egy értesítőt és következő munkanap újra megkísérli a kiszállítást. Amennyiben akkor is meghiúsul az átvétel, 5 munkanapig GLS csomóponton átvehető a csomag.

Hogyan fizethetek?

  • Személyes átvétel esetén készpénzben
  • Banki utalással – Előre utalással: bankszámlaszám: Takarékbank Zrt. 53300036-18816587
    Kérjük, hogy az átutalás megjegyzés sorába a megrendelés számát, szíveskedjen beírni, amely a visszaigazoló emailben is megtalálható!
  • Paypal fizetéssel
  • Átvételekor utánvéttel – Ha utánvétes fizetést választ, a számla ellenértékét az áru átvételekor a kézbesítőnek kell kifizetni. A futárnál készpénzes és bankkártyás fizetésre is van lehetőség.

Hol jár a csomagom?

  • GLS futárszolgálatnál nyomkövetés itt nézheti meg merre jár a csomag.
  • Csomagátvétel módosításával kapcsolatban a GLS ügyfélszolgálattal, vagy üzenetben található telefonszámon, a futárral is lehet egyeztetni. Elérhetőségük: 06-29-88-67-00, +36-20-890-0660
  • Amennyiben velük nem sikerül, keressen minket és segítünk a megoldásban.

Miként tudok rendelni?