Szállítással-fizetéssel kapcsolatos kérdések

Az alábbiakban összegyűjtöttük a megrendelt termékek szállításával és fizetéssel kapcsolatos valamennyi információt, hogy megkönnyítsük Önnek a vásárlást.



Mennyibe kerül a szállítás?

  • Utánvéttel 3 kg-ig: 3000 Ft
  • Előre utalással 3 kg-ig: 1700 Ft
  • Nemzetközi szállítás 3 kg-ig 6900 Ft
  • Kivételt képeznek a bútorok, fajátékok, nagy súlyú ajándéktárgyak. Ezek esetében – a kért darabszám függvényében – a szállítási költségről e-mailben előzetesen tájékoztatjuk.

Hol vehetem át a megrendelésem?

  • Személyes átvétel választása esetén: 5900 Orosháza; Táncsics M. u. 24. Tervezett átvétel előtt telefonos egyeztetés szükséges: 06-30-207-1322.
  • Utánvétes szállítás esetén a GLS futárszolgálat szállítja házhoz megrendelését. A futárszolgálat e-mailen értesítést küld a csomag kiszállításának időpontjáról, az ügyfélszolgálat elérhetőségéről, nyomkövetés linkjéről, a csomag fizetendő összegéről, a futár telefonszámáról. Futárszolgálat kézbesítése 8-17 óra közt várható, melyről a GLS küld egy értesítést a kiszállítás reggelén. Meghiúsult átvételnél a futár elhelyez a postaládádba egy értesítőt és következő munkanap újra megkísérli a kiszállítást. Amennyiben akkor is meghiúsul az átvétel, 5 munkanapig GLS csomóponton vehető át a csomag.

Hogyan fizethetek?

  • Banki utalással (előre utalással) az alábbi forint bankszámlára: Kolarovszki Nóra, Takarékbank Zrt: 50432026-10009048
    Kérjük, az átutalás megjegyzés sorába a megrendelés számát szíveskedjen beírni, amely a visszaigazoló emailben is megtalálható!
  • Paylike fizetéssel (bankkártyás fizetés)
  • Utánvétes fizetés választása esetén a számla ellenértékét az áru átvételekor a kézbesítőnek kell kifizetni. A futárnál készpénzes és bankkártyás fizetésre is van lehetőség.
  • Euróban történő utalás szándékát, legyen kedves előre jelezni és csak az átküldött számla ellenében szíveskedjen utalni.

Hol jár a csomagom?

  • GLS futárszolgálatnál nyomkövetés itt nézheti meg merre jár a csomag.
  • Csomagátvétel módosításával kapcsolatban a GLS ügyfélszolgálattal, vagy üzenetben található telefonszámon, a futárral is lehet egyeztetni. Elérhetőségük: 06-29-88-67-00, +36-20-890-0660
  • Amennyiben velük nem sikerül, keressen minket és segítünk a megoldásban.

Miként tudok rendelni?

Mely országokba szállítunk

Jelenleg az alábbi országokba GLS futárcégen keresztül juttatjuk el a csomagokat. A zárójelbe írt szám a szállítás idejét jelzi, munkanapokra vetítve.

  1. Ausztria (3-4)
  2. Csehország (3-4)
  3. Franciaország (5-6)
  4. Németország (4-5)
  5. Románia (2-4)
  6. Szerbia (3-4)
  7. Szlovákia (3-4)

Megrendelés fizetése

Fenti országokba való szállítás esetén megrendeléskor csak banki utalásos fizetés választható. (Ezt a fizetési módot az utánvétes szállítás nagyon magas költsége miatt alakítottuk így ki). Utalni lehet forintos számlára, egyből a megrendeléskor, vagy Euro-s számlára, ezt az igényt megrendelés esetén a megjegyzés rovatba szíveskedjen beírni. Ebben az esetben euro-s számlát fogok küldeni a megadott e-mail címre.

Angliába történő szállítást is meg tudjuk oldani egy fuvarozó cég segítségével, akik hetente egyszer szállítanak. Szállítási díjat és időpontot, az adott város ismeretében tudunk mondani. Angliába történő szállítás esetén a megrendelés ne a webshop-on keresztül, hanem az info@mivesfa.hu e-mail címen vagy telefonon történjen. Minden részletről tájékoztatni tudjuk.


Ne feledje! Azért vagyunk, hogy segítsünk!

Bármilyen kérdése van a szállítással, vagy fizetéssel kapcsolatban, lépjen velünk kapcsolatba!

Ne maradjon le!

Ajándékötletek, újdonságok, egyedi ajánlatok hírlevél feliratkozóinknak.

.............................

Függetlenül ellenőrzött
254 vélemény