Ez a weboldal sütiket használ, hogy a lehető legjobb felhasználói élményt nyújthassuk. A cookie-k információit tárolja a böngészőjében, és olyan funkciókat lát el, mint a felismerés, amikor visszatér a weboldalunkra, és segítjük a csapatunkat abban, hogy megértsék, hogy a weboldal mely részei érdekesek és hasznosak.
Szállítással-fizetéssel kapcsolatos kérdések
Az alábbiakban összegyűjtöttük a megrendelt termékek szállításával és fizetéssel kapcsolatos valamennyi információt, hogy megkönnyítsük Önnek a vásárlást.
Mennyibe kerül a szállítás?
- Utánvéttel 3 kg-ig: 3500 Ft
- Előre utalással 3 kg-ig: 2150 Ft
- Nemzetközi szállítás 3 kg-ig 8600 Ft
- Kivételt képeznek a bútorok, fajátékok, nagy súlyú ajándéktárgyak. Ezek esetében – a kért darabszám függvényében – a szállítási költségről e-mailben előzetesen tájékoztatjuk.
Hol vehetem át a megrendelésem?
- Személyes átvétel választása esetén: 5904 Orosháza, Szentetornyai út 1. Tervezett átvétel előtt telefonos egyeztetés szükséges: 06-30-207-1322.
- Utánvétes szállítás esetén a GLS futárszolgálat szállítja házhoz megrendelését. A futárszolgálat e-mailen értesítést küld a csomag kiszállításának időpontjáról, az ügyfélszolgálat elérhetőségéről, nyomkövetés linkjéről, a csomag fizetendő összegéről, a futár telefonszámáról. Futárszolgálat kézbesítése 8-17 óra közt várható, melyről a GLS küld egy értesítést a kiszállítás reggelén. Meghiúsult átvételnél a futár elhelyez a postaládádba egy értesítőt és következő munkanap újra megkísérli a kiszállítást. Amennyiben akkor is meghiúsul az átvétel, 5 munkanapig GLS csomóponton vehető át a csomag.
Hogyan fizethetek?
- Banki utalással (előre utalással) az alábbi forint bankszámlára: Frank Erika
MBH Bank: Hu 05 50432026-10007266
Swift: MKKBHUHB - Kérjük, az átutalás megjegyzés sorába a megrendelés számát szíveskedjen beírni, amely a visszaigazoló emailben is megtalálható!
- Paylike fizetéssel
- Utánvétes fizetés választása esetén a számla ellenértékét az áru átvételekor a kézbesítőnek kell kifizetni. A futárnál készpénzes és bankkártyás fizetésre is van lehetőség.
- Euróban történő utalás szándékát, legyen kedves előre jelezni és csak az átküldött számla ellenében szíveskedjen utalni.
Hol jár a csomagom?
- GLS futárszolgálatnál nyomkövetés itt nézheti meg merre jár a csomag.
- Csomagátvétel módosításával kapcsolatban a GLS ügyfélszolgálattal, vagy üzenetben található telefonszámon, a futárral is lehet egyeztetni. Elérhetőségük: 06-29-88-67-00, +36-20-890-0660
- Amennyiben velük nem sikerül, keressen minket és segítünk a megoldásban.
Miként tudok rendelni?
- A rendelés menetét lépésről lépésre itt tudja elolvasni.
Mely országokba szállítunk
Jelenleg az alábbi országokba GLS futárcégen keresztül juttatjuk el a csomagokat. A zárójelbe írt szám a szállítás idejét jelzi, munkanapokra vetítve.
- Ausztria (3-4)
- Csehország (3-4)
- Franciaország (5-6)
- Németország (4-5)
- Románia (2-4)
- Szerbia (3-4)
- Szlovákia (3-4)
Megrendelés fizetése
Fenti országokba való szállítás esetén megrendeléskor csak banki utalásos fizetés választható. (Ezt a fizetési módot az utánvétes szállítás nagyon magas költsége miatt alakítottuk így ki). Utalni lehet forintos számlára, egyből a megrendeléskor, vagy €-s számlára, ezt az igényt megrendelés esetén a megjegyzés rovatba szíveskedjen beírni. Ebben az esetben €-s számlát fogok küldeni a megadott e-mail címre.
Angliába történő szállítást is meg tudjuk oldani egy fuvarozó cég segítségével, akik hetente egyszer szállítanak. Szállítási díjat és időpontot, az adott város ismeretében tudunk mondani. Angliába történő szállítás esetén a megrendelés ne a webshop-on keresztül, hanem az info@mivesfa.hu e-mail címen vagy telefonon történjen. Minden részletről tájékoztatni tudjuk.
Ne feledje! Azért vagyunk, hogy segítsünk!
Bármilyen kérdése van a szállítással, vagy fizetéssel kapcsolatban, lépjen velünk kapcsolatba!